Polityka prywatności
WSTĘP
- Administratorem danych osobowych gromadzonych w szczególności za pośrednictwem serwisu dostępnego pod adresem www.justprofits.club oraz www.jpclub.pl (dalej: Platforma lub Serwis), czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Państwa dane osobowe, jest IT SOLUTIONS JAMANO Sp. z o.o. s. k., ul. Gen. Klemensa Stanisława Rudnickiego 1/84, 01-858 Warszawa, NIP: 5482675011, REGON: 364903898 (dalej: Administrator). Kontakt z Administratorem jest możliwy za pośrednictwem adresu e-mail: kontakt@jpclub.pl.
Administrator danych jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo przekazanych danych osobowych oraz przetwarzanie ich zgodnie z przepisami prawa.
- W sprawach związanych z ochroną danych osobowych należy kontaktować się z nami za pośrednictwem adresu e-mail: kontakt@jpclub.pl.
- Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (RODO) oraz innymi aktualnie obowiązującymi przepisami prawa o ochronie danych osobowych.
- W trakcie wizyty w Serwisie dochodzi do gromadzenia:
- danych osobowych przekazywanych przez użytkownika,
- danych pozyskiwanych i rejestrowanych automatycznie.
- Cel i zakres danych wykorzystywanych przez Administratora został szczegółowo wskazany
w dalszej części polityki prywatności. - Pojęcia, których nazwy zaczynają się od dużych liter, a które nie zostały zdefiniowane w treści polityki prywatności, mają znaczenie zdefiniowane w regulaminie Platformy, dostępnym pod adresem http://www.jpclub.pl/regulamin.
II GROMADZONE DANE – INFORMACJE PODSTAWOWE
- Poniższe informacje odnoszą się do wszystkich wskazanych w rozdziale III i IV sposobów wykorzystywania przez Administratora danych osobowych przekazywanych przez użytkowników.
- Dane użytkowników Platformy nie będą wykorzystywane dla podejmowania decyzji opartych wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych osobowych, w tym profilowania
w rozumieniu art. 22 RODO. - Z zachowaniem wszelkich gwarancji bezpieczeństwa danych, dane osobowe przetwarzane za pośrednictwem Serwisu mogą być przekazywane – oprócz osobom upoważnionym przez Administratora – innym podmiotom, w tym:
- podmiotom uprawnionym do ich otrzymywania zgodnie z przepisami prawa,
- podmiotom przetwarzającym je w imieniu Administratora, np. dostawcom usług technicznych, podmiotom świadczącym usługi doradcze,
- innym administratorom danych w zakresie niezbędnym dla realizacji usług i wymogów prawnych, np. operatorom płatności elektronicznych, kancelariom notarialnym lub prawnym oraz kontrahentom realizującym usługi na rzecz Administratora na podstawie zawartych umów.
- Administrator informuje, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych pozyskanych w ramach usług serwisu każdej osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo złożenia wniosku w sprawie:
- dostępu do danych (informacja o przetwarzaniu danych osobowych lub kopia danych),
- sprostowania danych (gdy są one nieprawidłowe),
- usunięcia danych osobowych (prawo do bycia zapomnianym),
- ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
- przenoszenia danych do innego administratora,
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, w sytuacji, kiedy podstawą przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora,
- wycofania zgody w przypadku, gdy Administrator będzie przetwarzał dane osobowe
w oparciu o zgodę, w dowolnym czasie i w dowolny sposób, bez wpływu na zgodność
z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem;
– na zasadach określonych w RODO.
- Każda osoba, której dane dotyczą, ma prawo złożyć skargę do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, https://uodo.gov.pl/pl/83/155), jeżeli uważa, że przetwarzanie danych osobowych odbywa się niezgodnie z przepisami.
- Dane zostały pozyskane przez Administratora bezpośrednio od użytkownika. Administrator może również przetwarzać dane osobowe innych osób, przekazane przez użytkownika podczas korzystania z usług opisanych w polityce prywatności.
III DANE OSOBOWE PRZEKAZYWANE PRZEZ UŻYTKOWNIKA
III A FORMULARZ REJESTRACJI W PROGRAMIE
- Administrator może przetwarzać dane osobowe w celu:
- Zawarcia umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną (zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną), w tym rejestracji
w Programie za pośrednictwem formularza rejestracji dostępnego
w Serwisie oraz prowadzenia konta Uczestnika Programu (podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit b RODO) – „wykonanie umowy”. - Wykonania ciążących na Administratorze obowiązków prawnych, np. rozliczeń finansowych i sprawozdawczości rachunkowej, w tym wystawiania i przechowywania faktur (podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit c RODO) – „obowiązek prawny”.
- Dochodzenia roszczeń wynikających z umowy (podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit. f RODO) – „prawnie uzasadniony interes”. Terminy dochodzenia roszczeń wynikających
z umowy szczegółowo określa Kodeks cywilny. - Poprawy jakości świadczonych usług, oceny jakości zrealizowanych usług, w tym obsługi procesu rejestracji Użytkownika, jak również badania satysfakcji klienta (podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit. f RODO) – „prawnie uzasadniony interes”.
- Administrator gromadzi dane osobowe użytkowników będących uczestnikami Programu. Zakres przetwarzanych przez Administratora danych obejmuje w szczególności:
- imię,
- nazwisko,
- adres zamieszkania,
- datę urodzenia,
- numer telefonu,
- adres poczty elektronicznej,
- nazwę uczelni.
- Administrator ma prawo do przetwarzania danych osobowych przez okres niezbędny do realizacji wskazanych powyżej celów. W zależności od podstawy prawnej będzie to odpowiednio:
- czas niezbędny do realizacji umowy,
- czas wykonywania obowiązków prawnych oraz czas, w którym przepisy prawa nakazują przechowywać dane, np. przepisy podatkowe,
- czas, po którym przedawnią się roszczenia wynikające z umowy,
- czas do momentu wyrażenia sprzeciwu.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne do zawarcia umowy, w tym rejestracji w Programie oraz korzystania z produktów i usług oferowanych
w ramach Platformy. - W przypadku danych osobowych uczestników Programu, którzy złożą wniosek o otwarcie rachunku bankowego za pośrednictwem serwisu www.bnpparibas.pl, administratorem danych jest BNP Paribas Bank Polska S.A. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Kasprzaka 10/16, 01-211 Warszawa, KRS 0000011571, NIP: 5261008546. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych klientów BNP Paribas Bank Polska S.A. dostępne są na stronie https://www.bnpparibas.pl/repozytorium/rodo. Uczestnicy Programu podają swoje dane osobowe dobrowolnie, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić zawarcie umowy o otwarcie rachunku bankowego.
III B KONTAKT MAILOWY LUB TELEFONICZNY
- Administrator przetwarza dane osobowe, w szczególności numer telefonu kontaktowego
lub adres poczty elektronicznej oraz inne informacje przekazane przez użytkownika, w zakresie niezbędnym do obsługi zgłoszeń i realizacji zapytania, w tym prowadzenia komunikacji
i udzielania odpowiedzi na pytania zadawane za pośrednictwem udostępnionego w Serwisie numeru telefonu kontaktowego i adresu e-mail (podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit. f RODO) – „prawnie uzasadniony interes”. W przypadku przekazywania przez użytkownika szczególnych kategorii danych (np. informacji o stanie zdrowia), oświadcza on, że wyraża zgodę na ich wykorzystanie w celu właściwej obsługi zgłoszenia i realizacji zapytania, w tym prowadzenia komunikacji i udzielania odpowiedzi (podstawa prawna – art. 9 ust. 2 lit. a RODO) – „zgoda”. - Administrator ma prawo do przetwarzania danych osobowych przez okres niezbędny do realizacji wskazanych powyżej celów. W zależności od podstawy prawnej będzie to odpowiednio
- czas niezbędny do realizacji zapytania, w tym udzielenia odpowiedzi na przesłane pytanie lub załatwienia spraw, w związku z którymi prowadzona jest korespondencja lub rozmowa,
- czas do momentu wycofania zgody przez użytkownika (w tym do momentu wycofania zgody na wykorzystanie szczególnych kategorii danych).
- Wycofanie zgody może odbyć się w szczególności przez kontakt z Administratorem lub IOD. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem wykorzystania danych w okresie, kiedy zgoda obowiązywała.
- Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne dla udzielenia odpowiedzi na przesłane pytanie lub dla właściwej obsługi zgłoszenia i realizacji zapytania. Konsekwencją niepodania danych osobowych może być brak możliwości udzielenia odpowiedzi lub realizacji zapytania.
III C FORMULARZ KONTAKTOWY
- Administrator może gromadzić dane osobowe, w szczególności numer telefonu kontaktowego lub adres poczty elektronicznej oraz inne informacje przekazane przez użytkownika, za pośrednictwem dostępnego w Serwisie formularza kontaktowego.
- Administrator przetwarza dane osobowe w zakresie niezbędnym do realizacji zapytania, w tym udzielania odpowiedzi na pytania zadawane za pośrednictwem udostępnionego w Serwisie formularza kontaktowego (podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit. f RODO) – „prawnie uzasadniony interes”. W przypadku przekazywania przez użytkownika szczególnych kategorii danych (np. informacji o stanie zdrowia), oświadcza on, że wyraża zgodę na ich wykorzystanie w celu właściwej obsługi zgłoszenia i realizacji zapytania, w tym prowadzenia komunikacji i udzielania odpowiedzi (podstawa prawna – art. 9 ust. 2 lit. a RODO) – „zgoda”.
- Administrator ma prawo do przetwarzania danych osobowych przez okres niezbędny do realizacji wskazanych powyżej celów. W zależności od podstawy prawnej będzie to odpowiednio
- czas niezbędny do udzielenia odpowiedzi na zapytanie przesłane przez użytkownika za pomocą formularza kontaktowego,
- czas do momentu wycofania zgody przez użytkownika (w tym do momentu wycofania zgody na wykorzystanie szczególnych kategorii danych).
- Wycofanie zgody może odbyć się w szczególności przez kontakt z Administratorem lub IOD. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem wykorzystania danych w okresie, kiedy zgoda obowiązywała.
- Podanie wskazanych w formularzu kontaktowym danych jest dobrowolne, ale niezbędne dla udzielenia odpowiedzi na przesłane pytanie lub dla właściwej obsługi zgłoszenia i realizacji zapytania. Konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak możliwości wysłania użytkownikowi odpowiedzi.
III D KOMUNIKACJA MARKETINGOWA
- Administrator przetwarza dane osobowe w celu:
- komunikacji marketingowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej
(w szczególności poczty elektronicznej oraz telefonu) na podstawie odrębnej zgody
na przetwarzanie danych w tym celu – np. w przypadku przesyłania dodatkowych materiałów marketingowych, zaproszeń na wydarzenia (podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit. a RODO) – „zgoda”, - realizacji marketingu bezpośredniego, w tym przesyłania informacji o produktach i usługach podmiotów trzecich współpracujących z Administratorem (podstawa prawna –
art. 6 ust. 1 lit. f RODO) – „prawnie uzasadniony interes”, z uwzględnieniem przepisów ustawy Prawo telekomunikacyjne oraz przepisów ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Podanie danych w celu otrzymywania komunikacji marketingowej za pośrednictwem wybranego kanału komunikacji (tj. adresu e-mail, numeru telefonu) jest dobrowolne, ale niezbędne
do otrzymywania informacji handlowych. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości otrzymywania treści marketingowych. - Administrator ma prawo do przetwarzania danych osobowych przez okres niezbędny do realizacji wskazanych powyżej celów. W zależności od podstawy prawnej będzie to odpowiednio:
- czas do momentu wyrażenia sprzeciwu,
- czas do momentu wycofania zgody.
- Wycofanie zgody może odbyć się w szczególności przez kontakt z Administratorem
(za pośrednictwem wskazanych powyżej danych kontaktowych). Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem wykorzystania danych w okresie, kiedy taka zgoda obowiązywała. - Dane identyfikacyjne i kontaktowe zostały pozyskane przez Administratora bezpośrednio
od partnerów Administratora, na rzecz których wyrażono zgody na udostępnienie Administratorowi danych osobowych w celu otrzymywania komunikacji marketingowej.
IV DANE GROMADZONE AUTOMATYCZNIE
- Korzystanie z serwisów dostępnych pod adresem www.justprofits.club oraz www.jpclub.pl wiąże się z przesyłaniem zapytań do serwera, które są automatycznie zapisywane w dziennikach zdarzeń.
- W dziennikach zdarzeń zapisywane są dane dotyczące sesji użytkowników. W szczególności są to: adres IP, rodzaj i nazwa urządzenia, data i czas odwiedzin naszego serwisu, informacje
o przeglądarce internetowej i systemie operacyjnym. - Dane wskazane w ust. 2 powyżej nie są kojarzone z konkretnymi osobami.
- Dostęp do zawartości dzienników zdarzeń posiadają osoby upoważnione przez Administratora do administrowania danym Serwisem.
- Chronologiczny zapis informacji o zdarzeniach stanowi wyłącznie materiał pomocniczy, wykorzystywany w celach administracyjnych. Analiza dzienników zdarzeń umożliwia
w szczególności wykrywanie zagrożeń, zapewnienie odpowiedniego bezpieczeństwa Serwisu oraz wykonywanie statystyk w celu lepszego poznania sposobu korzystania z Serwisu przez użytkowników. - Dane dotyczące sesji użytkowników są wykorzystywane w celu diagnozowania problemów związanych z funkcjonowaniem Serwisu i analizowania ewentualnych naruszeń bezpieczeństwa, zarządzania Serwisem oraz w celu wykonywania statystyk (podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit. f RODO) – „prawnie uzasadniony interes”.
- Serwisy wykorzystują do swego działania pliki cookies. Więcej informacji na ten temat znajduje się
w „POLITYCE COOKIES” dostępnej na stronie: www.justprofits.club/rodo oraz na stronie www.jpclub.pl/rodo
V POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Niniejsza polityka prywatności ma charakter informacyjny i dotyczy w szczególności serwisów www.justprofits.club oraz www.jpclub.pl.
- Serwisy mogą zawierać odnośniki do innych stron internetowych (w tym do stron współpracujących
z Administratorem partnerów i innych podmiotów zewnętrznych). Administrator sugeruje, aby każdy użytkownik, po przejściu na inne strony, zapoznał się z obowiązującymi tam politykami prywatności. - Administrator zastrzega możliwość wprowadzenia zmian w obowiązującej polityce prywatności
w szczególności w przypadku:- rozwoju technologii,
- zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym w zakresie ochrony danych osobowych lub bezpieczeństwa informacji,
- rozwoju Serwisu.
- O stosownych zmianach w treści polityki prywatności Administrator powiadomi użytkowników poprzez zamieszczenie komunikatu na stronie Serwisu.